نظر: جیپ ریکان روی کاغذ ناامیدکننده به نظر می‌رسد

 


جیپ بالاخره شاسی‌بلند Recon را عرضه کرد. این خودرو اوایل سال آینده به تولید می‌رسد - هدف اولیه سال ۲۰۲۴ بود. این اولین شاسی‌بلند برقی این برند نیست؛ جیپ قبلاً واگنیر S را عرضه کرده است که اکنون می‌توانیم رسماً آن را یک جیپ بنامیم، اما Recon اولین جیپ برقی با گرایش آفرود است. این برند اذعان کرده است که Recon اگر نگوییم Wrangler برقی، از Wrangler الهام گرفته است. و حداقل با نسخه مقدماتی Moab، الزامات جیپ برای نشان Trail Rated را برآورده کرد.


جیپ تلاش زیادی کرد تا Recon را به یک جیپ واقعی تبدیل کند. این خودرو دارای بدنه جعبه‌ای شکل و درها و پنجره‌های قابل جابجایی شبیه Wrangler است. در مدل Moab، دارای لاستیک‌های ۳۳ اینچی ضخیم و ۹.۱ اینچ ارتفاع از زمین است. حالت‌های رانندگی قابل انتخاب شامل حالت عبور از صخره است و مالکان از نظر قدرت احساس کمبود نخواهند کرد. Recon با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ پوند-فوت گشتاور، هر Wrangler تولیدی را از میدان به در می‌کند.


من هرگز دوست ندارم قبل از رانندگی با یک ماشین، آن را قضاوت کنم. قبول دارم که Recon احتمالاً وقتی به جاده می‌زنید، سرگرم‌کننده خواهد بود (اگر بتوانید به اندازه کافی قدرت پیدا کنید). اما حداقل روی کاغذ، به نظر نمی‌رسد که یک خودروی برقی خیلی خوب باشد. و چند اشتباه ممکن است فروش آن را برای خریداران دشوار کند.


جیپ ادعا می‌کند که برد تخمینی EPA برای Recon ۲۵۰ مایل است. و این از یک مدل هنوز فاش نشده است. مدل Moab جیپ با برد تخمینی ۲۳۰ مایل عرضه می‌شود. این راندمان برای یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی واقعاً ناامیدکننده است. این مقدار با هدف مورد انتظار در حدود ۳۰۰ مایل فاصله دارد. این ممکن است برای شروع دهه کافی باشد. اما ۲۳۰ تا ۲۵۰ مایل برای یک خودروی برقی کاملاً جدید در سال ۲۰۲۶ به سختی قابل قبول است.

منبع

Comments

Popular posts from this blog

معرفی سایت خبری نیو نیوز 1

معرفی سایت خبری خبر نسیم

معرفی سایت خبری نیوز یکتا